2015. október 16., péntek

Ma ünnepeltük

a 10. házassági évfordulónkat.
Erre a különleges alkalomra mindenféle finomsággal készültem. Ez azt jelentette, hogy mindenki kedvence az asztalra került.

Apának Pizza,
Nimródnak csokis muffin és palacsinta
Zsófiának és Katának egy kis ráadás szőlővel
Nekem meg sült zöldségek (brokkoli, hagyma, sárgarépa)

Gyertyafényes, romantikus 

A legjobb az volt, hogy együtt töltöttük az estét. Kicsit engedékenyebbek voltunk, tovább fennmaradhattak.
Mi vagyunk, Zsófia fotózta, kicsit homályos, de romantikus :)
a 3 legszebb és legnagyobb ajándékunk
A közös vacsora után megnéztük az esküvőnket, amely nagyon tetszett nekik. Zsófia lelkem még el is érzékenyült. Nimródka amolyan fiú-módra egy idő után megunta, és inkább szaladgált egyet Katával.
De 2 perc alatt el is aludtak.

Ez pedig a ráadás. Holnap a gyülekezetbe viszem, mert van egy másik házaspár, akik szintén 10 éves házasok lesznek, és bár van néhány nap közöttünk (nem sok), de úgy gondoltam, hogy meglepem őket és magunkat ezzel a tortával.
Hiába, no! Szeretek ilyesmiket kitalálni és megvalósítani!

A torta kicsit rusztikus lett, de nagyon kellett sietnem, hogy naplementére elkészüljön. :)

Jó kis 10 év volt.
Fel a következőre!

3 megjegyzés:

  1. Boldog évfordulót Nektek! :) A képeitekről sugárzik a harmónia, jó rájuk nézni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. Örülök, ha ez jön le, mert tènyleg a boldog emberek közè tartozom. Annyira szeretem a fèrjecskèmet, ès a gyerekeimet... Jò, hogy vannak. Tènyleg nagyon hálás vagyok èrtük.

      Törlés
    2. Köszönjük. Örülök, ha ez jön le, mert tènyleg a boldog emberek közè tartozom. Annyira szeretem a fèrjecskèmet, ès a gyerekeimet... Jò, hogy vannak. Tènyleg nagyon hálás vagyok èrtük.

      Törlés