2015. október 1., csütörtök

Mai ige,

amely sokat jelentett nekem:

"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől, mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
 Máté 6:34

Sajnos eléggé hajlamos vagyok az aggodalmaskodásra. Eddig azt hittem, hogy nem, de tévedtem.
Pedig a családban én vagyok a legnyugisabb ember, aki lazábban veszi a dolgokat. Mármint az én családomban, a szüleimet, a testvéremet és a rokonaimat beleértve :)
Eddig azt gondoltam, hogy laza vagyok, de rá kellett jönnöm, hogy nem.

Ettől függetlenül próbálok nem mindent lelkizve megélni, kicsit tényleg lazábban kezelni a dolgokat, mert ha mindent a szívemre vennék, már agyvérzést kaptam volna (a családom többsége ebben / emiatt halt meg), ezért nagyon figyelek arra, hogy ez ne így legyen.

Ezért tartom szem előtt ezt az igét, és minden nap elolvasom az utóbbi időben, mert megerősít engem!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy kis imakönyvem amiből ezt az igét én is nagyon megjegyeztem amit próbálok lányaimnak is sokszor elmondani! Magam is gyakorlok erre koncentrálni bár van mikor nem sikerül:-) Amit említettél a családról arra ne gondoljál sokat, csak erre az igére!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem.
      Pedig én tényleg egy optimista alkat vagyok. Csak az a fránya aggodalmaskodás...

      Törlés