2020. március 27., péntek

Kihívás - Hallgass Hangoskönyvet!

Pár napja nem jelentkeztem, ami nem tűnhet soknak, de nekem mégis az. Még a virtuális térben is hiányoztok nekem. :)

Mivel a mindennapjaim lefoglalja az itthon sok feladat és a gyerekekkel való tanulás, nem igazán jut időm a blogomra. Mármint persze, jut néhány perc rá, de mire végzek mindennel (9-15 óráig tanulunk, van, hogy tovább is, aztán még főzni kell, meg takarítani meg vasalni, mosni és mindenféle utálatos házimunkát elvégezni, és duplán, mint eddig, mert mindig is küzdöttem az időhiánnyal, de most teljesen kész vagyok tőle. 
Arról szólnak a napjaim, (és nem sajnáltatni akarom magam, mert tudom, hogy vagytok többen, akinek nem 3, hanem több gyereke van) hogy tanulunk, próbálom fejben tartani, hogy melyik gyereknek mit hova kell küldeni, mivel van kész (persze sajnálom a tanárokat is, mert nekik sem egyszerű így), és néha elveszítem a fonalat. 

Ezért (és mert már sok minden másra nincs energiám) úgy döntöttem, hogy most egyenlőre nem folytatom az ÉLETSZÖVŐS témákat, mert bár érdekes kérdések vannak, nem olyanok, amikre tudnék figyelni, vagy amire azt tudnám mondani, hogy most időt szánnék.
Ellenben úgy gondolom, hogy ebben a rohanó időben, amikor alig érjük utol magunkat, és anyaként kibukunk (meglepő számomra, amikor néhány Facebookos csoportban olvasom, hogy egyes nők, anyák hogy lehúzzák a férjüket /ami persze lehet jogos is/, de nem tartozik - véleményem szerint - nyilvánosságra). És igen, azt gondolom, hogy mi anyák visszük a hátunkon ezt az egészen, pedig nálunk Férj nagyon besegít, főleg a matekban, de akkor is kell magunknak időt adni, szükségünk van rá, különben kész leszünk.

Azt találtam ki, hogy mivel érzem magamon, hogy elfáradok, leeresztek, elveszítem a fonalat, az energiámat és a kedvemet, néha-néha hozok majd egy-egy Otthoni (szándékosan nem használom a Karantén szót) KIHÍVÁST, csak  magunknak, a magunk kedvéért. Mert nekünk is szükségünk van töltődésre. És van, amikor magunknak kell megcsinálni ezt!
Most például azt, hogy ha van rá módotok és lehetőségetek, akkor vegyétek elő a kedvenc írótok/írónőtök egyik könyvét (nem szó szerint, mert olvasni sincs mindig idő - ez nekem addig ment, míg a gyerekeim úszni jártak és zeneiskolába, ott volt rá időm), és hallgassátok meg HANGOSKÖNYVBEN.
Itt, ezen az oldalon sok jó regény van fent, még angolul is. Én persze hogy Jane Austent választottam. :) Már egy ideje a Büszkeség és Balítélet megy, és persze, hogy nem unom meg. (Vasaláskor hallgatom, vagy csak úgy, de nagyon jó érzés!) Nem tudom folyamatosan hallgatni, mert hát tényleg hosszú. De jó, ha az ember kicsit mást hallgat és nem önmagát. Én kimondottan élvezem.

Te mit hallgatsz / hallgatnál szívesen? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése