2020. március 31., kedd

Milyen gyakran mossunk törölközőt?

Tudom, most mindenkit foglalkoztatja a tisztaság.
Ma pont mostam, tegnap meg vasaltam, és néztem a halom, feltorlódott ruhahegyet, nem ruhahegységrendszert, és azon gondolkoztam, hogy bár karanténban vagyunk, mégis éppen annyit mosok, mint amikor rendesen dolgozunk meg iskolába járunk. Nem többet, mert a rendes napokban is így van. Egyik nap mosás, másik nap vasalás, nálam ez nem változott meg. És mindkettőt szeretem. :)

Nekem ez nem innen indult. Még nem volt karantén időszak, még javában iskolába jártak a gyerekeim, sőt ekkor éppen gyülekezetben voltunk. Ebédnél beszélgettem a testvérnőkkel, és meséltem nekik, hogy én szinte minden nap mosok. Akkor ugyanis tényleg így volt. Vasárnap Katának úszás, Hétfőn iskolai úszás volt Katának és Nimródnak, Kedden és Csütörtökön Zsófi járt edzésre, én pedig Vasárnap és Szerdán. Így nálunk sok törölköző fogy.
És akkor még nem beszéltem arról, amit otthon használunk. :)

Én egyébként szeretek mosni, és szeretek vasalni is. A törölközőket meg szinte minden nap cserélem. Régen is így volt, most meg főleg. 

Tényleg nagy kérdés ez. Valóban nagy munka az, hogy naponta cseréljük ki a kis törölközőket a kézmosónál? És 2-3 naponta pedig rendszeresen cserélem.
Valóban olyan nagy munka lenne például naponta cserélni a kéztörlő törölközőt és mondjuk 2-3 naponta a fürdéshez használatos törölközőket? 
Én úgy vagyok ezzel, hogy amikor lehet, akkor cseréljünk törülközőt. Naponta, ha lehetséges. 
Mondjuk ehhez persze kell elég törölköző, ami még van nekünk, bár lassan ezt is vásárolnom kell, mert elég jól fogy, használódik. 
Nálunk az anyukámnak szinte mániája volt gyerekkorom óta gyűjteni őket és a konyharuhákat. Emlékszem, amikor még gyerek voltam, sokszor ment anyukám és nagymamám a kis Trabantunkkal Romániába, vitték a magyar eladható dolgokat, és hoztak rengeteg ilyen jellegű terméket. Még most is vannak anyukám házában nem használt törülközők. :)

Én egyébként sem szeretem, ha szaga van a törölközőknek.  
Nem beszélve arról, hogy amikor kiszállok a kádból vagy a zuhany alól, nem érdemes újra használni, hiszen az ember minden részét beletörli. Egyik nap a nemesebbik felemet, a másik nap az arcomat? Ugyan, kérem,. dehogy!
Most, hogy itt a jó idő, még jobb. Imádom kiteregetni a ruhákat, és "letüdőzni" a friss levegőt. És olyankor vasalni is jobb. A vasalás nekem ráadás, hiszen azzal még jobban fertőtlenítek.
Persze, nekünk nincs szárítógépünk, és télen gondot is okoz ez a sok törülközőzés, meg megoldjuk.

Ezek persze  nem az én törölközőim, de lehetnének. Örülnék neki. :)

Ti hogy vagytok ezzel?

2 megjegyzés:

  1. A kéztörlő törölközőkből napi 2-3 fogy.Hamar átnedvesedik, utána megy a radiátorra, majd mosásba. A nagy törölközők 2-3 naponta mennek mosásba. Én jóval kevesebbet mosok, hogy itthon vagyunk.A lovaglóruhák gyűlnek fel, mert bár máshova nem, de lovagolni járunk.Reggel,mikor senki sincs csak mi.

    VálaszTörlés
  2. Igen, mert muszáj kint lenni. Az én gyerekeimnek az úszás hiányzik a legjobban. És nekem is.

    VálaszTörlés