2020. július 3., péntek

Régi ajtók újra

Nagy rajongója vagyok a régi dolgoknak. Persze csak mértékkel, mert nem tudom gyűjteni őket (nincs hely), de ha egyszer lesz egy nagyobb házunk, sok régiség, vagy legalábbis régi hangulatú tárgyat szeretnék benne látni. A testvéremnél így van. Nála ott van a sok régiség felújítva, és hasznosítva. Ő ügyesen csinálja ezeket. 
Szeretem a régi dolgokat. Szeretem nézegetni a régi térképeket, házakat, épületeket, szobrokat, szeretek idősekkel beszélgetni, szeretem hallgatni a régi történeteket, és mindent, ami ezzel jár. És nem a politikával kapcsolatos, hanem az élettel. 
Egyszer régen találtam ezeket az öreg ajtókat, hogy mi mindenre használták fel őket kreatív tulajdonosai... 
Csak nézzétek a képeket, én nem is tudok hozzáfűzni semmit...










Mindet elfogadnám. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése