2022. október 23., vasárnap

Napi 15 perc - 5. nap

A mai kategóriánk: otthoni ruhák és hálóruhák

Nekünk ilyen problémánk nincs. Nem igazán használunk hálóruhákat, bár a hálósapka Jane Austen regényeiben viccesnek tűnik. Én személy szerint nem szeretem pl. a hálóinget, mert annyit forgolódok esténként, hogy nem szeretek arra ébredni, hogy a nyakamban van a hálóing, és fázik a fenekem. :) 
Bár most vettem egyet, mert Férjnek tetszett, és ugye az ember próbál a Szerelmese kedvében járni. :)
 
Mivel azonban elég fázós vagyok, ezért szeretek alváshoz jól beöltözni, nyáron pedig ujjatlan pólóban és rövidnadrágban alszom. Én kizárólag a kényelmeset tartom fontosnak.
 
Van pizsama jellegű rövidnadrágom, alváshoz vettem. Ez mondjuk pizsama jellegű, úgyhogy akkor mégis azt mondom, hogy van pizsamám. 
Egyedül Férjnek van egyébként alvóruhája, mert a gyerekek sem szeretik, szívesebben alszanak pólóban. Mármint külön alvós pólóban. :)

Úgyhogy ezt gyorsan meg is oldottam. :) Mondjuk Kata nálunk az, aki minden nap új ruhát választ az alváshoz. Néha igen viccesek a szettjei. :) De az a lényeg, hogy az ember jól aludjon, nem igaz? Mindegy miben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése