2022. október 30., vasárnap

Sorozat - Kékpróba

 Kb. két héttel ezelőtt itthon maradtam, mert erősen köhögtem, és már annyira nem voltam jól, hogy kénytelen voltam orvoshoz menni. Igazából kb. 3 éve nem voltam táppénzen, de most muszáj volt. Éreztem én már az iskolában is, hogy nincs minden rendben, nem vagyok topon, és fáj mindenem, de ahogy mi mániákus pedagógusok ezt tesszük, a gyerekért megyünk! Magunkért pedig nem. Ami nem jó. 

De most úgy alakult, hogy itthon voltam 1 hétig. Hörgőgyulladásom volt, amivel feküdni kellett. Igyekeztem is, pedig sok feladat lett volna itthon. A gyógyulás érdekében azonban szófogadó voltam, és pihentem, kúráltam magam és lazítottam. Ennek még a pókhálók sem szabtak gátat. :)

És mit is csinálhat ilyenkor az ember? Természetesen sorozatot néztem. Találtam egy rendőröset, és gondoltam, jó lesz ez nekem. Jó lett. Elég jó kis sorozat volt. Betekintést engedett a rendőrök munkájába, valahogy élethű volt. Szerintem a szereposztás is elég jó volt. Bár nem az a kimondott izgalmas sorozat, nincs is benne semmi extra, mégis jól szórakoztam. Az egyetlen problémám az volt, túl sok volt benne a szerelmi szál, és hogy mindenki mindenkivel kavart. Az ilyet nem szeretem. A vége kicsit csöpögősre sikeredett, és már csak azért néztem meg, mert szeretem befejezni, amit elkezdtem. Még ha hosszú idő után is nézem meg. (Így vagyok a Hawaii Five 0-val, amit nem bírok a 8. évad után nézni. De előbb-utóbb! :) )

 Szóval, adva van 5 újonc, akik kikerülnek az akadémiáról, és rendőrként a terepen kezdik, ahol mindent megtanulnak. Szerintem azok a részek igen jók voltak. 

A McNallyt játszó csajt (Missy Pelegrym) először nem tudtam hova tenni, mert tudtam, hogy ismerős, de aztán gondolkodtam rajta. Míg rájöttem, hogy ez előtte nézett sorozatban volt benne (FBI), ami szintén abba maradt, de ez nem miattam, hanem mert nincs leszinkronizálva vagy feliratozva. Annyira meg nem jó az angolom... 

Persze, volt ebben minden, ami kell, csak hogy fenntartsák a látszatot. Bonyolult kapcsolatok, romantika, még egy leszbikus csaj is megjelent hirtelen benne, szóval... Megnéztem, elment. Nem lesz a kedvenc nyomozós sorozatom, de egy pihenős hetet megért. Nem biztos, hogy mindenkinek. Mondom, az utolsó évadot már én is elég nehezen bírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése