2021. június 25., péntek

Anya-fia nap

A hét alapvetően aktív volt. Katám iskolai napközis táborban volt, ahol nagyon jól érezte magát, és ennek nagyon örülök. Fontosnak éreztem, hogy úgy is az iskolában legyen, hogy én nem vagyok. De leszek a jövő héten! :) Iskolai tábor leszek. 

Aztán a héten egyik nap Zsófim úgy döntött, hogy a mamánál alszik, így édes kettesben maradtunk a kisfiammal. És jól kihasználtuk. Együtt főztünk, és jókat szórakoztunk. Nimródom nem egy gyakorlati típus. Inkább elméleti. Mindent úgy is közelít meg, és mindent így is végez el. El tudjátok képzelni, hogy lehet úgy élni, hogy nem ér hozzá semmilyen gyümölcshöz, konkrét fizikai fájdalma van tőle? És a répán és a krumplin kívül más zöldséget sem. Megenni megeszi, de egyébként... Mégis úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Rábeszéltem, hogy főzzünk együtt. És azt kell mondjam, nagyon büszke vagyok rá!

 Jó volt kettesben lenni. Igazi anya-fia napot tartottunk, és élveztük. 

Megpucolta a sárgarépát és a zöldséget a leveshez. A mi borsónkból készült a leves, és igen finom lett. :)

Aztán készítettünk apának pizzát. A mozarella sajtot olyan rusztikus csipkedte rá, hogy még Jamie Oliver is megirigyelte volna. :)
És a legvégén az ő kérésére elkészült a töltött paprika. Ez teljes egészében ő készítette, csak a töltést nem vállalta.
Nagyon büszke vagyok rá, és a végén még egy kis teregetés is belefért.
Szeretet van!

4 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok együtt a képen még a mosolyotok is hasonló! Gratulálok ügyes vagy Nimród !

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó volt olvasni az örömödet. Azt hiszem, hogy nem sokan tudnának ilyen szuper anya-fia napot tartani egy kiskamasszal. Nagy dicséret mindkettőtöknek. :) A töltött paprika nagyon jól néz ki. Hogy készítettétek? Vagy korábban már leírtad a receptjét? Én mindig főzni szoktam paradicsomos mártásban. De szívesen kipróbálnám a sült változatot is.

    VálaszTörlés

  3. Felteszem majd ide, a blogra a receptet. Nagyon egyszerű.

    VálaszTörlés