2021. június 18., péntek

Nyári tervek

Mindjárt itt a nyár. Vagyis a nyár már itt van, csak a nyári szünet még nem kezdődött el, csak a gyerekeknek. Még vár rám nyáron egy gyerektábor. De aztán jó lesz, kezdődik a pihenés, legalábbis remélem. 

Nagy terveink vannak, mármint alapvetően az itthoni munkákkal kapcsolatban, de meglátjuk. Az idei tanévben nagyon elfáradtam, és szeretnék adni magamnak egy kis pihenőidőt. Bár Kata jövő héten táborozik, nekem is el kell kezdenem szervezni az enyémet, ami augusztusban lesz, de még nem volt rá időm. 

Viszont az biztos, hogy a nyáron olvasni fogok. Sokat. Mert az utóbbi időben nem volt rá energiám. Hiába voltak bekészítve a könyvek, hogy esténként egy pár oldalt, vagy egy kicsit, amint letettem a fejem, már aludtam is. Volt, hogy gyorsabban, mint Férj, pedig az tényleg nagy szám. 

Túl sok helyre nem tervezünk menni, nem tudom, hogy mi az oka, megöregedtem, vagy mi, de jobban szeretek itthon lenni. Ráadásul ami most van, ebben az országban, hogy ki mikor miért és hogyan mehet be bizonyos helyekre, ettől is ki vagyok akadva. Az igazságérzetem nagyon erős ebben. De meglátjuk. A gyerekek mennek majd anyukámékhoz, mi pedig konyhát újítunk fel, meg ilyesmi. 

De szép lassan haladok most hétről-hétre, mert mire észbe kapok, újra itt a szeptember, és kezdődik egy következő év. Úgyhogy most arra koncentrálok, hogy sok könyvet olvassak, meg aludjak, pihenjek. És persze, az is a tervben van, hogy bepótoljak ezt-azt. Az viszont biztos, hogy minden csak terv. A többit meg meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése