2021. szeptember 7., kedd

Hálás vagyok #57.

Már megint elfelejtettem a Hálás vagyok bejegyzést. Vagyis egy ideje már gyűjtögetem, de aztán mindig közbejön valami. Persze, magyarázkodni könnyű, de azért olyan jó odafigyelni arra, hogy hálásak legyünk. Apró dolgokra is. :)
 
 ❤ megkezdődött az iskola, bár eléggé elfáradtam 
❤ sok Wodehouse könyv a könyvtárból
 ❤ úgy néz ki, hogy nem kell egész nap az iskolában lennem, aminek azért örülök 
❤ találkozni rég nem látott ismerősökkel 
❤ mákos kalácsot sütni, és elvinni a gyülekezetbe (nagyon örültek neki), mert már régen sütöttem 
❤ kiülni a kertbe és élvezni a napsütést és a madárcsicsergést 
❤ Férjjel a kinti fotelban beszélgetni 
❤ Férj uszodába jár, és szereti 
❤ életben maradt egy virág, ami nálam nagy szám 
❤ szeretem, amikor a Facebook régi fotókat dob ki 
❤ őzikék a kertünkben (ami alapvetően cuki lenne, ha nem ennék meg a szőlőnket) 
❤ anyósom káposztás tésztája 
❤ vettünk egy csomó cipőt, mert kiderült, hogy év kezdésre mindenki kinőtte az előzőt 
❤ új cipők nekem is :) 
❤ reggelente még kell a pulóver, és én ezt szeretem 
❤ könyvtárba mentünk Zsófival 
❤ itt van az ősz 
❤ Férjjel megnéztük a Sokkal több, mint testőr című filmet (itthon, nem moziban)
❤ kóla és chips 
❤ hajnali madárcsicsergés 
❤ macskaébresztő 
❤ nyitott ablaknál aludni még 
❤ bevásárlás a gyerekekkel, ami mindig kalandos
❤ a gyerekek kinőtték a ruháikat, így szét kellett válogatni, és oda tudtam adni másnak 
❤ új tanárok a gyerekeimnél, és elég jól veszik az akadályt 
❤ a ruhák illata, amikor kint vannak a szárítón 
❤ Ray cicánk 

❤ "Anya, én a mamánál alszok, te aludhatsz az ágyamba!" - mondat Nimródtól. ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése