2021. szeptember 14., kedd

Hálás vagyok #58.

 A heti hálacsokor:


❤ a kedvenc csíkos felsőm - azt mondják, hogy a keresztbe csíkos minta nem túl előnyös a felesleggel küszködőknek, de nem izgat, én nagyon szeretem :) 
❤ friss ágynemű 
❤ gombapörkölt tésztával (bár én nem szeretem, de ezt most nem is magamnak főztem)
❤ nadrágba mentem dolgozni (ez azért nagy szám, mert én alapvetően szoknyás vagyok, és nem szeretem a nadrágot, de reggel épp ahhoz volt kedvem), és a kolléganőm megdicsért, hogy jól nézek ki! :)
❤ - 6 kg-nál tartok, aminek nagyon örülök, bár én még mindig nem látom
❤ Zsófim osztálykirándulásos élményeit hallgatni
❤ a gyerekeim maguknak pakolnak ételt, és nem kell őket kiszolgálni
❤ szorzótábla gyakorlása
❤délután voltam dolgozni, és másmilyennek éreztem a napokat
❤ volt néhány kellemes csalódásom a gyerekek terén, és ez olyan jó érzés
❤ Szentgálon jártunk szombaton


❤ Felvettük a közös pólónkat, amit az októberi házassági évfordulónkra vettünk, de már most hordjuk. :)
❤ Balatonfüredi zajos hangulatban
❤ szeretem a munkámat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése