2021. szeptember 8., szerda

Rántott cukkini - nekem :)

Van az a helyzet, amikor egyedül vagy itthon, teljes a csend, és végre magadra is gondolhatsz. :) Az egyik gyerekem Egerben osztálykirándul, a másik Zánkán van, a harmadik holnap megy, nekem pedig délutánra kell menni felügyelni. Az osztályunk nincs itthon, én pedig nem utaztam velük. Több okból sem, és ez jó így. Aztán a főnököm azt mondta, hogy inkább délutánra jöjjek, és furcsa is volt reggel. Kettesben a macskával boldogítottuk egymást. És egy csomó mindenre volt időm. Betettem 2 adag mosást, főztem borsólevest, gombapörköltet és magamnak pedig rántottam cukkinit. Ez nekem amolyan chips-szerű étel. Csak úgy magában. Nagyon szeretem a cukkinit, és gondoltam... miért is ne lephetném meg magam vele. 


Szeretem. Lehet, hogy többször kellene meglepni magam. :)

2 megjegyzés: