2021. szeptember 20., hétfő

Hálás vagyok #59.

 

❤  Befejeztem egy új Wodehouse könyvet. 
❤ Amikor érzed, hogy a gyerekek szeretnek (és nem a tieid). 
❤ Ajándékot küldeni a tesómnak, mert elhatározta, hogy megcsinálja az Országos Kéktúrát. Ahogy Férj is, de még nem kezdte el. Vár vele nyugdíjig, azt mondta. (Ui: Ez kb. 1,5 év neki.)
❤ Rajzszakkört tartani az iskolában.
❤ Festőkörön jártam Fehérváron, ami amolyan énidő volt, és nagyon élveztem. ❤
❤ Cseteltem a tesómmal :)
❤ Zöldségleves sok répával
❤ Férjjel kettesben boltba menni.
❤ Elkezdődtek Kata hegedű órái, amire már régen várt. Meg a szolfézs is. Ezt kevésbé. :)
❤ Dávidkámtól (az autista kisfiú) kaptam egy ötöst németből, mert szerinte ügyesen fordítottam le egy szöveget. Be is írta a naptáramba. :)
❤ Fákat fotózni, mert azt nagyon szeretem
❤ Hadházi László standupos előadásait hallgatni. Nagyon vicces. Érdekesség: Dolgoztam együtt Lacival még Tiszavasváriban, már akkor is vicces fickó volt. :)
❤ A Hawai Five 0 sorozatot nézem, s bár nem a kedvenc akciósorozatom, de már kíváncsi vagyok a végére. Amióta Chin-Ho Kelly kiírták a sorozatból, már nem annyira tetszik. Szerintem ő volt a legjobb a sorozatban.
❤ Sült krumpli káposztasalátával
❤ Feltenni a lábamat egy órára, mert nagyon elfáradtam
❤ A városban Halász Judit koncert volt, és a kislányom elment az osztályával. Én most nem mentem velük.
❤ Töltött paprika
❤ A kisfiam megette a vegán ételt, mert máshogy azonosítottam neki, így megkóstolta, és azt monda finom. :)
❤ Csetelni egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon régi baráttal. Még ha rövid is volt. :)
❤Rizses csoki
❤ A gyülekezetben volt egy előadás, Cserbik Jancsival, ő az, aki a Reggeli zsoltár 10 perc alkalmat tartja. Sok vendég volt, de mi Férjjel a gyerekeknek a kézműves sarkot csináltuk.
❤ Szeretem a gyerekeimet. 

5 megjegyzés:

  1. Annyira tetszenek ezek a "hálás" bejegyzéseid a napokban gondoltam rá hogy csak úgy magamnak kíváncsiságból leírom én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Egy időben mindent a noteszodba jegyeztem le, de a fontos infók nak nem jutott hely. Aztán 2 noteszt tartottam, de azt még nem hordtam egyszerre. Összegyűjtöm őket, magam miatt elsősorban. Mindenképpen érdemes.

      Törlés
  2. Amikor a gyerekek kicsik voltak, esténként mi is mindig hálaadást tartottunk velük. Szokják meg, hogy az életben annyi szépség van! Én már ritkábban tartom így. Inkább akkor, amikor éppen történik valami.

    VálaszTörlés
  3. Melyik Wodehouset olvastad ki? Én is nagyon szeretem a humorát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok majd róla nemsokára.
      Az Anonim Agglegények klubja

      Törlés