2022. február 23., szerda

Filmajánló - Nyerj egy randit Tad Hamiltonnal!

 Ha már említettem a sorozatokat... Ez nem az, amiről most írni szeretnék. 

De innen indult ki. Néztem a Las Vegas című sorozatot, ami egy régi sorozat, és érdekes a maga módján. Nekem túl sok benne a csillogás, a pénz, a mell, a csupasz nő, a "nyerek-vesztek" hangulat, ugyanakkor érdekes belelátni, hogy valójában hogy is zajlik az élet egy Kaszinóban az élet Las Vegasban. Na, mindegy is. Az egyik főszereplője Josh Duhamel, akiről már írtam egyszer ITT. Mivel továbbra is javíthatatlanul romantikus vagyok, és szívesen is nézem őket, akármennyire csöpögős és a realitástól teljesen elrugaszkodó és eltérő, és bármennyire is nem működnek úgy a dolgok, ahogy az ilyen filmekben, és akkor is szeretem. :) Mert miért ne történhetne meg, nem igaz? Én amúgy is sokszor találok ki történeteket, amiből remek romantikus regényeket lehetne írni, mert hiszem, hogy a fantázia az végtelen!

Na, gondoltam, meg is nézem én ezt a filmet, míg száradt az akvarellem. 

 ITT NÉZHETŐ

A történet egyszerű: 

Képzeld el, hogy találkozol kedvenc mozi-bálványoddal és a végén ő fog bálványozni téged! Ez történik ugyanis Rosalee Futch-csal, a sztárkultuszban élő kisvárosi lánnyal, aki nyer egy randevút a jóképű hollywoodi szívtipróval, Tad Hamiltonnal. És bár ezzel Rosalee álma valóra válik, legjobb barátja, Pete számára azonban kezdetét veszi a totális káosz. Mert ő az a fiú odahaza, aki mélyen, reménytelenül - és persze titokban - szintén szerelmes a lányba. 

Nincs benne semmi extra történet, szerelem van benne. De aranyosan. Volt viszont egy mondat, ami nagyon tetszett nekem. Nem a nagy színészi játék miatt tetszett, hanem a hangulata és az egyszerűsége miatt is. Mert hát biztos van mindenkinek olyan, akibe tinédzserként szerelmes volt, de nem mondta, vagy nem merte neki megmondani. Pedig lehetett volna másképpen. Nem kell ehhez hollywoodi színésznek lennie valakinek, csak őszintének. 

Azt mondja a pultos csaj Pete-nek az egyik alkalommal: "Ahogy apám mondta, amikor azt mondtam, hogy nem kapom meg a pultos állást: "Édes! Nő az esélyed, ha jelentkezel is!" :)

És ő mondta ezt is ugyancsak Pete-nek:

- Nincsen semmi esélyem, ha az ellenfelem Ted Hamilton.
- Te vagy Ted  Hamilton.
- MI?
- Nem érted? Mindenki Ted Hamilton valakinek. Rosalee Ted Hamilton neked, te meg Ted Hamilton vagy nekem. ... Hát viselkedj is úgy!

 Nekem nagyon tetszett, hogy ezt Duhamel bevállalta. Hogy most nem ő az, aki viszi a csajt, hanem akármennyire is helyes, gazdag, népszerű és sztár, egyszer neki is rá kell jönni, hogy valaki tud neki nemet mondani. 

Egyébként szerintem ő egy nagyon helyes fickó. Most furcsa volt, hogy nem a megszokott hang szinkronizálta, mert Bozsó Péter az egyik nagy kedvencem, és ők nagyon összeértek.

Ha nyerhetnél egy randit a kedvenc színészeddel, ki lenne az? (Persze, csak úgy elméletben!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése