2022. február 27., vasárnap

A Nap kérdése #20.

 

Mikor táncoltál utoljára?

Nem szoktam. Nem igazán tudok, és főleg nem igazán szeretek. De ha szeretnék is, Férj mellett ez lehetetlen. Ő aztán nem hajlandó ilyesmire. 

Egyszer javasoltam neki, hogy iratkozzunk be egy társastánc tanfolyamra, mert kicsit mozognánk, meg fogynánk, meg ilyesmi, de nem igazán díjazta az ötletet. Úgyhogy nem táncolunk. 

Néha úgy csinálunk mintha, de az csak abból áll, hogy állunk egymás mellett, és romantikus lassúzásba fogunk. Zene nélkül. :)

De én, személy szerint szeretem a táncos filmeket. Már sokszor említettem a két kedvencemet. Az egyik a Vezet a ritmus, amelynek a főszereplője Antonio Banderas. Nem tartozik a kedvenc színészeim közé, de ebben nagyszerű. Maga a mondanivaló, a tanítójellege is említésre méltó. Én megnézetném fiatalokkal és tanárokkal egyaránt.


A másik Richard Gere film. Na, őt sem kedvelem. Az az igazság, hogy nem is miatta szeretem ezt a filmet, és még csak nem is Jennifer Lopez miatt. 

 
Aki szerintem a legjobb benne, aki miatt ez Jó film lett, az Stenley Tucci. 
 
Szerintem az egyik legfantasztikusabb karakterszínész. Majdnem minden filmében, amit láttam, szenzációs. És a zene...


De arra, hogy mikor táncoltam utoljára, arra nem emlékszem. Talán egy 10 évvel ezelőtti lakodalomban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése