2022. április 26., kedd

Integet és jelentkezik

 Ismeritek a hullámhegyet az életetekben? Na, most nekem ilyen van. 

Hirtelen csak úgy kapkodom a fejemet, mert nem tudom, hogy mihez fogjak, mit csináljak... A tanítás mellett, ami kalandos lett és sokrétű, már egy ideje helyettesítek folyamatosan, mert a kolléganőm megbetegedett. Nagyon élvezem a tanítást, és ilyenkor jövök rá, hogy bátrabbnak kellett volna lennem, amikor fiatalabb voltam, és hinni abban, hogy meg tudom csinálni azt, amit szeretnék. De sajnos nem így volt. Mindenesetre a tanítást nagyon élvezem. 

Közben meg lenne itthon is feladat, mert ugye utolérni nem tudom magam. Már azt sem mondom, hogy igyekszem. Próbálkozom. 

Míg itthon voltam, az egyházunk gyerekosztálya megkért, hogy írjak feladatlapokat a szombatiskolai tanulmányokhoz, aminek nagyon örültem, mert úgy éreztem, hogy de jó!, legalább csinálok valamit! Ám mivel a hivatalos Covid-időszak 2 hónapig tartott, amit azóta is viccesnek tartok és gondolok (vagy inkább szomorúnak), újra dolgozni kezdtem, és most meg nincs megállás. 

Közben készül valami más is, ami 5 évvel ezelőtt született meg, és most van rá lehetőség. 

Micsoda események az életemben! 

Közben persze Zsófimat is felvették a helyi gimnázium angol tagozatára, aminek nagyon örülünk, de azért van bennem egyfajta erős félelem,  hiszen azért tanulási nehézséggel küzdünk bizonyos fokig, vajon elfogadják-e ezt majd az új tanárai, tudják-e majd kezelni a művészi világát? Remélem. 

Májusban ráadásul 2 születésnap is lesz, meg aztán jön a ballagás. És mivel a családom rendmániás, kell valamit tennem ez ügyben. Fogalmam nincs, hogy fogunk elférni, meg hova teszem azt a sok holmit, amink van, de ez legyen ugye az én problémám... :)

Azonban a legjobban most annak örülök, hogy végre jó idő van, süt a nap. És a kertünkben is elkezdődött az élet. És hogy ti is boldogok legyetek, ezt fotóztam a kertünkből:

Hát nem gyönyörű? Amúgy is nagy rajongója vagyok a felhőknek meg a fáknak, de ez a látvány... Ez nagyon fantasztikus. Csak álltam ott, és néztem, hogy Isten milyen csodálatos!

2 megjegyzés:

  1. Sok elfoglaltságod közepette sok öröm is adódik olvastam barátnőd látogatásáról is ami gondolom feltöltött . Családi kellemes fáradtságok is jönnek egy ballagással az biztos, lánykád biztos megállja majd a helyét azon ne izguljál.Sok munkád mellett igyekezzél magadra vigyázni közben pihenni is!

    VálaszTörlés