2022. április 12., kedd

Lomtalanítás - 28. Szakácskönyvek

Egykoron összegyűjtöttem jó néhány szakácskönyvet, ami leginkább vega-jellegű volt. Használtam is őket. Volt, amit kölcsönadtam, és még nem kaptam vissza, pedig már szóltam... :( Aztán rájöttem, hogy felesleges szakácskönyveket vásárolnom, mert a legtöbbet úgy sem használom. Az én családomban a megszokott ételek a menők, minden más háttérbe szorul. Nem mondom, hogy magamnak nem próbálok ki egy-két ételt, ezt főleg akkor szoktam, ha egy nap magamnak kell főzzek, ha egyedül vagyok itthon, de ilyen már egy ideje nincs. 

Muszáj nálunk a praktikusságra hagyatkozni, mert csak olyan ételt érdemes megcsinálni, ami el is fogy. És függetlenül attól, hogy mindenkinek van valamilyen heppje az ételekkel kapcsolatban, elég jó evő a családunk. 

Néha-néha kedvet érzek, hogy végigfőzzek egy szakácskönyvet, mint a Julie és Julia-ban , de egyébként nem. Minden vágyam egy új konyha, a gyerekek is mindig azt mondják, hogy milyen jó lenne, de ez továbbra is egy vágy marad. Most konyhafelújítás vár ránk ebben az évben, aztán lehet, hogy másabb lesz a helyzet. 

Kép az előző, gyertyás posztban. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése