2022. július 3., vasárnap

Sorozatajánló - Hawkeye

 Eddig is nagy Jeremy Renner rajongó voltam, és ezután is az maradok.

Persze Marvel-rajongóként (elárulom, hogy nem mindig minden film tetszik) alig vártam, hogy legyen neki is sorozata, vagy önálló film. Aztán lett. 

Már az első perctől kezdve Hawkeye volt a kedvenc szuperhősöm. Pont azért, mert neki nem volt szuper ereje. Nem tudott repülni, nem volt páncélja, nem egy kísérlet furcsa maradványa lett, hanem ember maradt, aki ügyesen bánik az íjjal. Aki emberként éli meg a kudarcokat és a hősiességet is. 

Körülöttük forog a sorozat. A Maya Lopezt játszó színésznő tényleg süket és tényleg láb nélkül született. Olvastam, hogy hálás volt a sorozat szereplőinek, akik megtanultak néhány kifejezést, hogy jelelni tudjanak vele. 

Aztán nagyon örültem a sorozatnak ITT van, nézzétek meg mindenképp, bár tudom, hogy nem mindenki nézi meg. Mármint aki nem szereti az ilyen jellegű filmeket.  De ez jó volt. Nem voltak benne űrlények, meg varázslat, amit utálok (a Dr. Strange 2. teljesen kiverte nálam a biztosítékot), hanem egyszerűen egy szórakoztató sorozat, amiben vicces helyzetek van. Mind a főhős részéről, mind úgy általában. A melegítős rossz fiús csapat nagyszerű volt, jókat nevettem rajtuk. És Florence Pugh, akit eddig nem ismertem, de véleményem szerint már a Fekete Özvegyben is elvitte a filmet (szintén Marvel) ebben is nagyszerű volt. Igazán tetszett.

Szerintem nagyon volt a két főszereplő között az összhang.

Mindenesetre már megnéztem többször. És amúgy is, én kicsit elfogult vagyok Jeremy Renner miatt. De ezt vállalom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése