2022. július 30., szombat

Szabadságon voltam! Jó volt.

Hűha, nagyon régen jártam már erre. 
Az oka ennek pedig az volt, hogy nyaraltunk. 2 hétig nem voltunk itthon. Nyaraltunk. 
Nagyon kellett már egy kis kikapcsolódás. Nekem személy szerint nagy szükségem volt rá. 

Ráadásul hírt sem tudtam adni magunkról, csak a Facebookon, azt is mértékkel, mert nem volt wifink és netünk sem. Én ezt nagyon élveztem, bár az elején meg kellett szokni. A gyerekek nem annyira örültek neki, de ők 3 hetet töltöttek el internet nélkül. És még élnek! :)

Ez a nyár ilyen. 
Pár nem múlva megyek a gyerekekért a szüleimhez. Aztán pedig kezdődik a szokásos nyári táborom. Nagyon izgatott vagyok, mert nagyon sok gyerek lesz. 40! Nem kis feladat lesz, de mivel elég népszerű volt tavaly is a tábor, számítottunk valami hasonlóra. Remélem, hogy minden jól fog alakulni!
Majd beszámolok róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése