2022. július 11., hétfő

5. Lomtalanítás - Szépségápolás, smink, körömlakk

Remélem, hogy elhiszitek nekem, de ezzel is gyorsan végeztem. Mivel nem sminkelek, nincsenek ilyen készleteim, nem is foglal helyet nálam. A múltkor a nagylányomnál találtam egy sminkkészletet, ami meglepett, de kiderült, hogy egyik barátnője hagyta itt nálunk. Alapvetően a természetes szépségben hiszek, de abban nem, hogy az ember ne mosakodjon és ne legyen pl. tiszta, ápolt. :)

A körömlakkokat szeretem. Van is néhány, bár már elfogyóban. A barnás árnyalatok a kedvenceim, meg a világos rózsaszín, amelyik nem látszik annyira. Szeretem őket, mert szeretem. Nincs bajom vele, csak a kirívó körmöket nem szeretem. Ami nem természetes, és ami távol áll a természetességtől. Bár nem tudom, hogy az a piros hogy került oda, mert az egyetlen szín, amit nem használok!

De fürdeni szeretek. Ezt már sokszor mondtam. :) És ez fontos nekem. Egy jó kis pihenésnél és lazulásnál nincs jobb a kádban. Én ezt nagyon szeretem, és alkalmazom is.  Igyekszem is rendben tartani a kis "szentélyemet" - hú, remélem, hogy keresztények nem olvassák! :) - de nagyon szeretem a fürdőszoba ezen részét. 
A habfürdők a kedvenceim!!!!
 
Meséljetek, nálatok hogy van ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése