2023. január 9., hétfő

Könyvajánló - Az én csodás világom

A gyermekeim már nagyok. De emlékszem, hogy amikor még kicsik voltak, mindig kerestem olyan foglalkoztatókat, amiket babaként is lehet használni, és ami persze keresztény szemléletűek. Az tény, hogy magam is írtam néhányat (sajnos az utóbbi időben nincs rá időm és kapacitásom, bár kedvem az nagyon lenne!), de a nagyon kicsi korosztály nem az én világom. 

Aztán, ahogy most pakolgattam a könyveimet, rátaláltam erre az aranyos kis füzetecskére, vagy könyvecskére. Ismeritek?

Eszembe jutott, hogy tényleg használtam a gyermekeimnél kicsiként, sőt, az egyik Gyermektanulmányomat meg is ihlette. Ezt:

ITT KAPHATÓ :)

Persze, hogy elsősorban a sajátomat ajánlom, de az inkább óvodásoknak szól, már nagyobbaknak. Prekopa Erdna könyve pedig 1-4 éves korosztálynak. Nézzetek bele:

Én a ReMa Alapítványnál találtam, még régen. Nem tudom, hogy kapható-e, de azért ajánlom.

Meggyőződésem, hogy a gyerekekhez hamar el kell jutnia az igének, mert később nehezebben tudnak nyitni. De legalább van hova visszamenniük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése