2023. január 2., hétfő

#30Mert lehet, hogy minden mindennel összefügg?

Az egyetlen napon, mikor kicsit jobban lettem, tettünk egy sétát a kis városban, ahol felnőttem. Életem meghatározó helye volt a református templom, ahol sok időt töltöttem. Arra sétáltunk. Még mindig nosztalgikus pillanatait vannak, bár vannak rosszabb emlékek is, de a megtérésem mindenképp itt volt. Ezért nagyon fontos hely nekem 

A templom régi és romos. A lelkészünk idejében még tatarozták a templomot, de azóta nem hiszem. Nem láttam felállványozva, pedig már több, mint 20 éve nem járok oda. De attól még szeretem.
Amúgy is mindig magukkal ragadnak a régi templomok és parkok, kertek.

A fák mindig is különleges hatást gyakoroltak rám. Nem a fajtájukkal, hanem a megjelenésükkel, ahogy állnak évek, évtizedek óta. Nem tudni mi mindent "láttak", de mindig úgy érzem, ha beszélni tudnának, nagyon sok titkot elárulnának. Ha akarnának. 

Nem tudom, hogy akarnák-e????

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése