2023. december 8., péntek

#240. Apró örömök - 12.08.

♥ Ma reggel 8-tól este fél 8-ig voltam az iskolában. Nagyon fárasztó napom volt.
♥Sok helyettesítés.
 ♥ Az elsősök továbbra is cukik, kaptam mézeskalács szívet

♥ Iskola után osztálybuli volt, Mikulás csomag osztás. Nagyon várták már a gyerekek. Eddig jött hozzájuk a Télapó, de most már ötödikesek, húztunk. Persze, nem bírták ki, hogy ne mondják el egymásnak, hogy ki kit húzott. De én rendeletlenül nem mondtam el. 
♥ Annyira aranyosak voltak, ahogy átadták egymásnak az ajándékokat, aztán meg chipseztünk meg popcornt ettünk. Aztán esti diszkó volt. Na, azt már nem bírtam. Amúgy sem vagyok egy bulizós alkat, de teljesen kikészültem. Újra nem vagyok jól. Úgyhogy pihenni tervezem a szombati napon. Kaptam egy macskás bögrét.

♥Gyönyörű tájképeket készítettem, mármint fotóztam.
♥Nagyon fáradt és nehéz napom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése