2023. december 5., kedd

#236. Apró örömök - 12.05.



♥ Hálás vagyok, mert csak kicsit fáj a torkom, lehetne sokkal rosszabb is
♥ Nagyon szeretem a meleg takarókat. Ilyenkor télen többel is takarózom.
♥ Hála a mai napért, egész jó volt.
 ♥ Mind 3 gyerek itthon maradt, van, aki beteg, van akinek meg adtam 1 nap pihenőt. 
♥Bár ma rövid napom volt, lett volna, délután a tavalyi osztállyal voltam napköziben. Jó volt nosztalgiázni, de közben meg el is fáradtam tőlük. 
 ♥ Egy nagy zsák ruhát odaajándékozni másoknak.
♥ Itthon Nimróddal megíratni egy felvételi dolgozatot 45 perc alatt. 
♥ Zsófinak ma jó napja volt, ami sokat jelent, mert kicsit tudott pihenni. Elég nehéz a helyzet most a gimiben. Megpróbáljuk túlélni. 
♥ Zsófi meg a macska - annyira cukik voltak. Készítettem képet, de nem kaptam engedélyt a megosztásra. Pedig tök cuki.
♥ Kata valahol elhagyta a szemüvegét, így semmit sem lát. Kíváncsi leszek, hogy mikor lesz meg. Mert így meg nem lát.
♥ Férjjel kettesben bolt - ez már randinak számít!

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése