2023. december 5., kedd

#237. Film - Knight and Night (inkább ez, mint a magyar cím)

Már régebben néztem ezt a filmet, kb. 1-2 hónapja, csak valahogy most jutottam oda, hogy gondoltam, megosztom. 

Általában az akciófilmeket szeretem, az akció-vígjátékokat nem mindig. A jobbakat igen, de a túlzásokkal telit nem. Szeretem Tom Cruiset is. Cameron Diaz nem a kedvencem.  Tom jó volt benne, mert hiszen akciózhatott :), és ez megy is neki. De Diaz eléggé irritált benne. Viszont a szerepe szerint pont az volt a jó, hogy nem szabad őt egy percig sem komolyan venni. De ez a film valahogy nem állt nekik jól. Nem igazán való az ilyen romantikus-szerűség Cruisenak. Ő inkább az a pasas, aki felmászik bárhová, kiugrik bárhonnan, megcsinál mindent.


 
Annyira béna címet tudnak adni néha a magyarok egy filmnek. Ennek: Knight and Day. 
Hogy fordították? KÉJJEL-NAPPAL. Milyen béna cím már ez!
 Történet:

Amikor June (Cameron Diaz) találkozik a rejtélyes Roy-jal (Tom Cruise), aki láthatóan nem fél semmitől, titkokkal teli, és mindig a legváratlanabb pillanatokban bukkan fel, azt gondolja, talán ő álmai pasija. Ám hamarosan gyanítani kezdi, hogy valami nem stimmel, és rájön, hogy a férfi nem más, mit egy profi ügynök. Nincs sok választása, vele kell tartania, és egyszer csak egy árulásokkal, átverésekkel teli helyzetben találja magát. Halálos kalandokon verekszik keresztül magukat, meghökkentő helyzeteket cseleznek ki közös erővel. A túlélésük egyetlen záloga, ha bíznak egymásban. 

 Azért egyszer nézhető.  

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése