2023. december 4., hétfő

#235. Apró örömök - 12.04.


♥ Reggel korán kelni, és begyújtani. 
♥ Nimród és Kata is lebetegedett. 
♥ Ma nagyon jó volt az iskolában. A hetedikesek mondjuk elég nagyképűek manapság, azt hiszik, hogy övék a világ, meg úgy beszélhetnek, ahogy akarnak, de tévedtek,mert én szájkaratéban nagyon jó vagyok.
♥ Az iskolában volt egy aranyos színi előadás A KESZTYŰ című mese.
♥ Nagyon vicces helyzetek az elsősökkel.Csak hogy érezzétek, hogy mennyire cukik:
Van egy másik kisfiú a csapatban, aki nagyon okos, nagyon ügyes, de folyamatosan és állandóan beszél, be sem áll a szája. Okosakat mond egyébként, és remek humora is van. Ma nagyon ügyes volt, és mondtam is neki: - Nagyon ügyes voltál ma! Nagyon csíplek téged. Tudod ez mit jelent?
- Igen. Azt, hogy jó ízlésed van.
🙂
♥ Mire hazaértem - mert még értekezlet is volt - Férj főzött paradicsomleveset és krumplistésztát, a beteg gyerekek kérésére. 
♥ Forró fürdő, mert nem tudok létezni mással, ha fáradt vagyok.
♥ Csoki
♥ Hála, mert hazaérkeztem problémák nélkül
♥ Zsófival fotókat és videókat nézegettünk, amikor még baba volt. Nagyon jót szórakoztunk.
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése