2023. december 1., péntek

#232. Apró örömök - 12.01.


Ha nem baj, még mindig folytatom az apró örömeit összegyűjtését. Én magam is nagyon élvezem. 
 

 ♥ Ma lenne a nagymamám születésnapja. Ő egy nagyon fontos ember volt az életem alakulásában, döntésében. Abban, hogy Istent választottam, és most itt vagyok. Nem biztos, hogy mindig a jó úton, de hogy a helyes értéket megkaptam tőle, az biztos.
♥Tegnap annyira elfáradtam, hogy csak hazaértem, főztem gyorsan valamit, és már be is estem az ágyba. 
♥ Az egyik elsős kisfiúnak a csoportomban vérezni kezdett az orra, de annyira, hogy alig bírtuk elállítani. A szülők elvitték az ügyeletre, ahol persze semmit sem tudtak vele kezdeni. Azt mondták, hogy vigyék Fehérvárra. :( 
♥ Finomakat főztem tegnap. Süteményre már nem volt időm.
♥ Csacsogtak velem a gyerekeim. Egyre többször fordul ez elő, ami meglepő. Főleg Nimródnál, aki most éppen túlélni próbálja a kamaszkort. 
♥ Este még váltottam néhány chatüzenetet régi barátokkal, ismerősökkel. Jó tudni, hogy mi van velük. 
♥ Nagyon frissítő levegő - hideg volt, így december elsején, és még mindig esik az eső.

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése