2023. december 15., péntek

#243. Filmajánló - Kispályás szerelem

Ezt a filmet is elég régen néztem meg, kb. 3 hónapja. 

Nem vagyok egy Butler rajongó, kevés filmjét láttam. De a romantikus filmeket nagyon szeretem. Ebben pedig elég sok híres embert összeszedtek. 3rtem én, hogy minden sztárnak kell egy romantikus film, de nem biztos, hogy ez mindig jó ötlet. 

Elég gyengécske a többi romantikus filmhez. Elég sablonos és nekem néhol unalmas volt. Olyan egyszer nézhető, aztán felejthető.

ITT MEGNÉZHETŐ


Történet:

A megnyerő egykori futballcsillag, George (Gerard Butler), néhány sikertelen ballépés után hazatér, hogy végre rendbe tegye az életét. George a fiához is szeretne újra közel kerülni, ezért elvállalja az edzőséget a fiú focicsapatában. Hiába igyekszik azonban érett, komoly felnőtté válni, a kikapós "futballanyukák", akik valósággal tapadnak rá, számos megpróbáltatás elé állítják, ráadásul volt szerelme, Stacie (Jessica Biel) is férjhez menni készül. 

Jó mozizást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése