2012. június 22., péntek

Nyaralásunk 2. rész

Nagyon kedvelem az olyan blogokat, amelyek házakat és udvarokat mutatnak be. Szeretem nézegetni a lakberendezős újságokat, de általában ezekkel csínján bánok, mert amikor nincs pénzem valamire, nem szeretném fájdítani a szívemet.
Itthon is, amikor sétálok, szeretem nézegetni a portákat, az udvarokat. Bár itt az a jellegzetes, hogy a kerítést jól befedik vagy felfalazzák. Itt Móron ez jellemző. Szabolcsban, ahonnan én jöttem ez nem igazán jellemző. Mindenesetre mindig örülök, ha látok egy-egy szép udvart. Mert a miénk még nem igazán van kész. Mindig változik, ahogyan a kertes házaknál szokás.

Mindenesetre most egy kis portát szeretnék megmutatni. Különösen kedves a szívemnek.
(Mert a szüleimé. :) Jó, kicsit elfogult vagyok, de apukám nagyon ügyes.)
Nem vagyok túl jó fotós. De a képek nagyon hangulatosak. Szerintem.

Tornácos ház sok virággal.
Udvar - a fűszálak egyforma hosszúak.
Főző - virágba borulva.
Kút - hordó jó párosítás. 
A szélforgót Nagy Őm készítette, a többi apukám munkáját dicséri.
Csengőszó hív ebédre.
Kocsikerék, virágok és Nimród.
Madáretető
Szalonnasütő, kerti pad és kút
Még a fa is szép rendben és sorban található.



Kert. Elmondanám, hogy apukám kertjében egy darab gaz sincs. Sehol. Pedig én  megpróbáltam keresni egyet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése