2014. október 13., hétfő

Kedvenc énekünk 1.

Én nem vagyok egy nagy énekes. Ez konkrétan azt jelenti, hogy nincs jó hangom, és nem igazán tudok énekelni.
Szeretek és szoktam a gyerekeimnek, de énekkart nem vezetek és szóló éneklést sem vállalok :)
Viszont nagyon jól tudom, hogy a gyerekek szeretnek énekelni, és szívesen énekelnek. Egyszer azt olvastam valahol, valakinél, hogy ne zavarjon az, ha nincs túl jó hangunk, a gyerekek nem fognak kritizálni, ezt csak mi gondoljuk. A gyerekek énekelni fognak! Ez azért megnyugtató.
Én viszont ha lehetséges minden énekléshez (ha van rá mód), hívok segítségül egy olyan valakit, aki tud énekelni. Legyen az szó táborról vagy szombati gyermektanításról.

Így, amikor nincs senki velem, arra gondoltam, hogy segítségül hívom a modern technika vívmányait.
Férj a ráadás és legfontosabb segítségem nekem e téren. Őt kértem meg, hogy oldja meg, hogy ez az ének használható legyen a gyermektanításon. Még jó, hogy van YouTube :)
A többi ment magától.

Úgyhogy éneklünk. Ezt:

Isten szeret minden gyermeket,
minden gyermeket a föld színén,
és Ő tudja nevünket, 
néven szólít minket,
ott vagyunk az Ő szívén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése