2014. október 30., csütörtök

Gyerekeim mondták

Mostanában a vicces megszólások teszik érdekessé és mosolygóssá a napjainkat. Régebben is mindig írogattam, amit mondtak, ám egy időben nem volt időm, persze szállóige vált egy két-mondatukból, ahogy biztosan nálatok is. 
Ezek olyan aranyosak.

Mai kedvencem:
Minden vasárnap délután úszni járunk a gyerekekkel. A legtöbbször én viszem őket, mert van, hogy Apa dolgozik. Ám ma a következő beszélgetés zajlott le a kocsiban:
Zsófi: - Apa, mi lenne, ha ma te vinnél úszni minket?
Nimród: - Igen, Apa, te vigyél...
Apa: - És anya?
Zsófi: - Tudod mit Nimród! Ha hazamentünk én megmondom anyának, hogy mit szeretnénk, te meg mondd neki: Légy szi! Légy szi! 

:)

Pár napja Gyermekbibliát olvasunk, és annyira falják a történeteket, hogy esténként 2 történetet is el kell olvasnunk, meg kell beszélnünk. 
Csütörtökön és pénteken Józsué történetét vettük. Ehhez is került egy kis szösszenetnyi beszólás:

Én: - Emlékeztek, mi történt a fallal?
Nimród: - Leomlott.
Én: - Hogyan?
Nimród: - Csendben körbejárták a falat, aztán otthon kiabáltak. 


Szerettem volna megosztani Veletek a Zsófi színezését e történetet illetően, de a telefonomat Kata babám megszerezte és úgy néz ki letörölt néhány fényképet. Úgyhogy utólag majd pótolom Nektek... Ötletként és feladatként is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése