2014. október 9., csütörtök

Jogi játszmák...

A mindennapjaimat egy rohanós időbeosztás szerint élem. Mindig van mit csinálni, van feladat, amolyan "soha nem unatkozós" napjaim vannak, amitől jól elfáradok. De azt hiszem nemcsak a magam nevében beszélek, hanem mindenkiében, aki anya, szülő és sok-sok-sok elvégzendő feladat vár rá.
És valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, aki este úgy esik bele az ágyba, mint egy zsák krumpli. Eldől és se kép, se hang.

Mégis, néha úgy érzem, hogy meg kell engednem magamnak egy kis kikapcsolódást. Lehet, hogy önzőség, de én vállalom.
Mivel ritkán van időm tévét nézni, meg nem is igazán érdekelnek a mai műsorok, nehéz találni valami olyan filmet, sorozatot, ami tetszik, és amit szívesen nézek. Általában főzés közben szoktam, mert krumplipucolás vagy mosogatás, tésztagyúrás vagy sütés közben jó valami mással is foglalkoznia az agyamban.
Ilyenkor megpróbálok egy sorozatot keresni, ami érdekel.
Ezt az oldalt szoktam használni: http://www.sorozatbarat.ninja/

Most találtam egy ilyen darabot, ami nagyon tetszik, mert konkrétan ez lenne az a jogi sorozat (én szeretem az ilyesmit, Perry Mason könyveket rongyosra olvastam és John Grisham könyveiért is oda voltam egykoron), amit mindenkinek, aki szereti az ilyesmit, ajánlok.
Hogy miért is tetszik ez nekem? Elsősorban, mert nagyon vicces.
Másodsorban, mert James Spader és William Shatner játéka nagyon jó. Mindketten a legjobbat hozzák, és ez rengeteg poént jelent. Mivel jogi sorozat, természetesen vannak benne jogi ügyek, de eléggé érhetőek, nem szárazak és nem tűnik úgy, hogy "naebbőlénegyszótsemértek", hanem tényleg élvezetes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése