2016. április 8., péntek

Ugróiskola

A héten jó idő volt, sokat voltunk kint. A gyerekek a legtöbb időt az udvaron vagy a kertben töltik.
Most, hogy a héten pihentettem a kezem, és nem csináltam semmit (de tényleg, mert nem tudtam), én is kint voltam velük többet és sokat. Néztem, ahogy játszanak együtt, hallgattam, ahogy kiabálnak egymással, vagy mindegyik a saját útját járja (Zsófia szeret kicsit különvonulni a többiektől), és persze nem maradt ki a vita, veszekedés és az egymás hibáztatása sem.

De fontosnak érzem, hogy mivel sokat vannak bent (iskola és ovi), ilyen jó időben többet legyenek kint. És előfordul, hogy azt mondja a gyereked, (még akkor is, ha sok játék van az udvaron, fára mászási lehetőség és mindenféle jármű - mondjuk sajnos kicsi a tényleges udvarunk, ahol igazából játszhatnak), hogy unatkozik, akkor csak elő kell venni egy régi játékot, amit Te gyermekkorodban játszottál és nagy eseménynek számított. Aztán hagyni őket, hogy egy darabig jól ellegyenek :)




Nagyon cukik voltak.
Van még néhány ötletem, amit be fogok vetni még, ha esetleg "unatkoznának".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése