2017. április 4., kedd

Játék

Már olyan régen volt játék nálam. És most nem gyerekanyagot teszek közre, hanem egy naplót.
Szerettek naplót írni?
Mivel én grafomán vagyok, állandó késztetést érzek arra, hogy írjak. Mindenhol tollak, papírok, jegyzetfüzetek vannak körülöttem. Férj ennek nem mindig örül.
De amikor megtaláltam ezt a kis naplót, úgy éreztem, hogy a sok nyüzsgő gondolatomat van mibe megosztani, és ez jó dolog.
És ha tényleg szeretsz naplót írni, vagy tudod, hogy valaki a barátaid közül szeret (ajándéknak is megnyerhető),  akkor jelentkezz be nálam ezért a kis könyvecskéért.
Minden oldalon egy-egy csodálatos gondolattal, és egy igével is találkozhattok, ami megerősítő lehet az életünkben.


Jelentkezz bátran a játékra!
Határidő: 2017. április 18. - Andrea nap :)
Szeretettel várlak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése