2021. december 19., vasárnap

A nap kérdése # 11.

 

Tudsz úszni?

Mondhatom azt, hogy igen, de közben meg vannak kételyeim.
Igen,  szeretek úszni, és tényleg azt mondom, hogy tudok is. Volt egy időszak az életemben, amikor rendszeresen jártam úszni - ez ma is hiányzik. Nagyon sokat segített nekem a mozgásban, hogy kicsit erősödjek, ilyesmi. A sportolás alapvetően kiesett az életemből, kicsit el is kényelmesedtem. Az úszás maradt az egyetlen, ami megmaradt. 
De amióta elkezdtem dolgozni, nem tudok összeegyeztetni az időmet, vagy legalábbis még dolgozom rajta. 
                                                                      A bizonyíték
 
Mór szerencsés helyzetben van, van uszodánk, de délután nem érdemes menni, mert rengetegen vannak, 1 pálya jut a vendégeknek, a többin edzések vannak. Az 1 pályán pedig néha 4-5-6 ember úszik mindenféle furcsa stílusban, és nem mindig egymásra figyelve. Én meg szeretem, ha enyém egy pálya. 
Pont azért, mert nem úszom jól. 
Tudom, ez furcsa, de tényleg így gondolom. Sokat leúszok, 20-25 hosszt, ami jó. De közben meg nem jó, mert nem jó technikával úszom.
Az történt ugyanis, hogy fiatalkoromban egyszer úsztam egy nagyobb távot, és amikor jöttem ki a vízből, pont emelkedtem ki, néhány fiúismerősöm úgy gondolta, hogy milyen vicces lenne seggest ugrani pont oda, ahol én vagyok. Ez annyira "jól" sikerült, hogy rám ugrottak, és majdnem megfulladtam. Ez kicsit traumásan ért, és azóta nem vagyok hajlandó ledugni a fejemet a vízbe. Amikor egyedül vagyok, és enyém az egész sáv, akkor szoktam, próbálkozom és bátrabb vagyok. 
A barátnőm úszóedző, a gyerekeimet is ő tanította meg úszni. Szokott nekem segíteni, és már elég jól gyógyulgatok ebből. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése