2021. december 30., csütörtök

Julia Quinn: Csókja megmondja

 Még mielőtt elutaztunk volna anyukámékhoz, elmentem a könyvesboltba, mert már csak két része hiányzott a Bridgerton-sorozatnak. Aztán láttam, hogy közben lett még folytatása, de azt most hagyjuk. Úgy terveztem, hogy anyukáméknál majd lesz időm olvasni, és fogok, de nem volt. :( 

Visszafele a vonaton kezdtem el olvasni, de mivel eléggé rosszul utaztam, és a körülmények is megviseltek, ahogy már erről írtam, nem jutottam, csak pár oldalig. De tegnap este úgy gondoltam, hogy befejezem. És ha én elkezdek egy könyvet, szeretem minél hamarabb elolvasni, mert akkor esetleg később nem jut rá időm. Nos, ezzel a könyvvel így voltam én is. Majdnem éjfélig olvastam. Férj lehet, hogy nem örült neki, mert bár ő hamar elalszik, azért egy lámpa mellett nem kényelmes aludni. De nincs mit tenni, amikor rámjön az olvashatnék!


 Éjfélre végeztem is vele. 

Tulajdonképpen a sokadik romantikus történet, ami nagyjából ugyanarról szól. Mondjuk bírom az ilyesmit. Ahogy olvasom, egyre jobban úgy gondolom, hogy nem ez, hanem EZ a rész volt a kedvenc könyvem a szerzőtől. Valószínűleg azért, mert a 8 testvér közül Eloise Bridgerton természete áll hozzám a legközelebb. Nem tudom. Hycinth történetével még nem tudtam mit kezdeni, bár nagyon bírtam, hogy őszinte és okos lány, és abban a társadalomban nem is keltek el könnyen az ilyen típusú lányok. Őrület lehet minden évben arra várni, hogy valaki feleségül vegye, vagy legalábbis csak ajánlatot tegyen...

Elolvastam, és még vár rám egy rész, az utolsó gyermek szerelmével kapcsolatban, de már nem annyira lelkesedem. Lehet, hogy így sok volt egyszerre.

Most mindenesetre várom a sorozat 2. évadát, ami hamarosan megnézhető lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése