2021. december 14., kedd

HáláS vagyok # 70.

Az utolsó héten vagyunk az iskolában. Meg + 2 nap. Elég sok minden történik, és így a finisben nem is van igazán időm másra.

💙 Sok édesség, hiszen Mikulás járt mindenhol.
💙 Esik a hó, mindenki örül!
💙 Újra elkezdtem írni. :) Kicsit más jellegűt, és nem tudom, hogy lesz-e belőle valaha valami, de az ilyesmit az ember először a saját örömére és lelkesedésére teszi. A többi majd kialakul.
💙 Összegyűjtöttünk egy nagy adag ruhát, egy 6 gyermekes rászoruló családnak. Nálunk csak a helyet foglalja.
💙 Telefonon beszélni az anyukámmal.
💙 Téli tájat fotózni.
💙Az osztályban folytatom a karácsonyi készülődés hangulatát. Minden nap húzunk valakit, akinek kedves üzenetet vagy rajzot kell készíteni. Nagyon várják, olyan izgatottak tudnak lenni. És olyan cukik. Nagyon fognak hiányozni.
💙Minden nap meglepetést készíteni a gyerekeknek, akik nagyon várják.Ezt már biztos láttátok.
💙Sok vicces helyzetbe kerülni.
💙 Kata annyira szeret hegedű órákra járni, bár nem gyakorol eleget, de így is cuki.
💙 Mogyorót adni ajándékba az egyik gyermeknek, mert mondta, hogy szereti, de nem vesz az anyukája neki, mert drága. :(
:( A múlt hétvégén egy rossz mozdulat miatt annyira beállt a hátam, hogy napokig nem bírtam rendesen ülni, feküdni. Még mindig érzem a hatását, de már sokkal jobb. Ebből is látszik, hogy hiányzik a sport az életemből.
💙Dávidom az utolsó héten elutazott az apukájához. Nagyon fog hiányozni, nagyon megszerettem.
💙 Csokit kaptam Dávidtól. Olyan aranyos. Azt mondta: "Andi néni, azért hoztam, hogy a vércsokiszinted jól legyen."
💙 Nem szomorkodni, hanem örömmel élni meg a nap minden percét. 
💙 Jack Reacher könyvet olvasni. (P.S: Közben meg nagyon várom azt, hogy megjelenjen a sorozat, film. Állítólag a karakter már a könyvhöz hasonlít.) Én Tom Cruiset kedvelem, de ő tényleg egy kis "seggdugasz" a könyvbeli karakterhez. Várom...
💙 Rengeteget sétáltam a parkban, és sok fát fotóztam.
💙Vettem egy kék, vastag harisnyát. Imádom a harisnyát és szoknyát együtt. Csak ebben járok.
💙Szaloncukor.
💙A gyerekeim minden mennyiségben.
💙 Elkezdtem egy új sorozatot, a Profilozókat. Ez egy francia sorozat, és nagyon szeretem, mert Párizsban, a kedvenc városomban játszódik. Néha eszembe jut, hogy milyen jó lenne franciául nézni, aztán rájövök, hogy már nem is értem a nyelvet. :(

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése