2021. december 23., csütörtök

Téli, nagy utazás

Kicsit izgulok, mert a téli, nagy utazásunk először történik Férj nélkül. Sajnos dolgoznia kell. :(

Én nem szeretek nélküle menni sehova sem. Nagyobb biztonságban érzem magam, ha ott van velem. Nos, igen, bevallom, én aztán nem vagyok az a tipikus feminista, "énaztánmegállokalábamonegyedülis!" alkat. Van ilyen ismerősöm, és ... Hagyjuk! Fontos, hogy az ember feltalálja magát, és megoldja a problémákat, de én szeretem, ha van mellettem Valaki, akire rá tudom bízni az életem, a döntéseket. Férjnek mindig jó döntései vannak. Nekem is vannak jó döntéseim. A LEGJOBB AZ VOLT, HOGY MI ÖSSZEHÁZASODTUNK!!!!

Viszont utazáskor más a helyzet. Régebben nagyon sokat utaztam egyedül és bátor voltam. Az utóbbi időben azt vettem észre magamon, hogy félni kezdtem. Nem szeretek már úgy vezetni, mint eddig, nem örülök, hogyha egyedül kell vonatoznom (jelen esetben a gyerekeimmel, bár ők már nagyok és szófogadóak, tehát tuti nem lesz gond). 

Persze, honvágyam van, nagyon várom már a szüleimmel való találkozást, de furcsa lesz, hogy nem lesz ott velem a Társam. Dolgoznia kell, és még ilyen nem volt.

Kicsit izgulok, de minden jó lesz!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése