2021. december 6., hétfő

Hálás vagyok # 69.

 Jó volt ez a hét is összességében. Rengetegen hiányoztak ma a tantestületből, és sokat kellett helyettesítenem, de ezt szeretem, és szívesen csinálom. Az osztályban elkezdtünk készülődni a karácsonyra, és nagyon várják és élvezik a gyerekek. Én is. Mindenki izgatott, hogy aznap kit húzunk ki, és kinek kell rajzolni, vagy kedves üzenetet írni. :) Nagyon cukik.

💙 Családi társasjátékozás

💙 Elkezdtem az osztályomban a decemberi meglepetés-napokat. :)
 
💙 Továbbra is giccses, romantikus filmeket nézek főzés közben. A legjobban a karácsonyi romantikus filmektől vagyok kész.
💙A gyerekeim, mert szeretem őket.
💙Jövő januárra kaptam időpontot a fogorvoshoz. Kicsit már most félek.
💙 Zsófival felvételi feladatokat írni matekból és magyarból. A magyart jobban élvezem. :)
💙A héten is volt Giccses, Karácsonyi Romantikus film. Nagyon utálom, de annyira muszáj volt megnézni!
💙 
:( Van, amikor valakit nagyon sokra tartasz, tisztelsz, de aztán az élet és az élethelyzetek úgy hozzák, hogy csalódásként éled meg. Ez igazán szomorú helyzet. Sajnos ezt megtapasztaltam emberi és gyülekezeti szinten is. Ez utóbbi sokkal rosszabbul esett. 
💙  Sült krumpli rántott szójával és tofupörkölt.
💙 Sétálni a parkban. Minden nap rájövök, hogy mennyire más a park, pedig minden nap kimegyek, megnézem, és gyönyörködöm benne. Rajongok a fákért és a parkokért.
💙 Fákat fotózni lyukas órában
💙 Férjjel boltba menni. Ilyenkor mindig olyan kevés dolog kerül a kosárba. :)
💙 Pihenni itthon legalább 1 napig. 
:( Nem tudtunk gyülekezetbe menni, mert Covidos lett egy család, így bezárták a gyülekezetet. De én szeretek itthon lenni. Szombaton is.
💙 Férj főzött kakaót magának, de nekem adta. Ez azért kedves tőle, mert én egy évben 1x, maximum 2x iszok kakaót, és ez már megvolt. De annyira cuki volt tőle.
:( Elkezdődött a visszaszámlálás. Nagyon furcsa, hogy már csak pár napot lehetek az osztállyal. Ez elszomorít, de közben meg úgy gondolom, hogy minden meg fog oldódni. Vagy így, vagy úgy, de megoldódik. 
💙Nimródéknál megvolt az osztály Mikulás húzás. Teljesen büszke volt, mert őt az osztályfőnöke húzta. :)
💙 Kata hegedült az osztályában, és annyira cuki volt. Meg a gyerekek is.
:( A héten elbúcsúztam a gyerekektől, és írtam a szülőknek is. Nem akartam az utolsó percre hagyni. 
💙  Advent falut készítettünk Rajz-szakkörön a gyerekekkel.
💙 Sokat fotózni.
💙 Kakaós Győri édes, amit Nimród mindig megeszik, mire a többiek felocsúdnak.
💙Az iskolában téli dekorációk készítése. Nagyon szeretem ezt csinálni.
💙 Egy rossz mozdulattól meghúzódott a hátam, és most nagyon fáj. Feküdni bírok csak vele. :( Ez azt jelenti, hogy egyedül vagyok egy szobában, és nem szaladgálok ezer felé. Jó érzés.💙
:( Ray teljesen szétszedte a kanapét, amitől teljesen kész vagyok! 
💙Nimród sakkversenyen járt, és bár sokáig tartott, egy hős volt!
💙 Volt hó, és a gyerekek szánkóztak. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése