2021. december 2., csütörtök

Sorozatajánló - Quantico

Nem mostanában fejeztem be a Quantico című sorozatot. Már régebben, de még nem írtam róla. Igazából nem is tudom miért. Elég vegyes érzelmek születtek meg bennem.
Az egyik, ami igen, hogy Priyanka Chopra, aki a főszereplő, nagyon szép. Azt hiszem, ha pasi lennék, ő tetszene nekem. :) De nem vagyok pasi, mégis tetszik. Nagyon szép nő.

A másik, hogy az 1. évad nagyon tetszett, de a 3. nagyon nem. Hiányzott belőle valami plusz. A főhős pasi (Jake McLaughlin) nekem nem volt túl férfias. Nem tehetek róla, én nem szeretem az ilyen "szépfiús" típusú pasikat. A kedvenc színészeim sem túl jóképűek, de van bennük valami karizma, azt hiszem. De persze, ettől még lehetett volna jól befejezni.

Nos, a kérdés, amikor megnézed ezt a sorozatot az, hogy rendelkezel-e olyan képességekkel, amelyekkel eljuthatsz Quanticoba? Azt mondják, hogy ők a legjobbak a legjobbak között, a legintelligensebbek, a legmagabiztosabbak és a legújoncabbak az FBI berkein belül. (Én amúgy szeretem az FBI-os sorozatokat.) Ez a sorozat ide visz, az FBI kiképző akadémiájára. 

Itt van néhány képesség, készség, amire szükséged lehet, ha titkos ügynök szeretnél lenni. :)

1. Fizikai állóképesség

A Quanticoba érkező újoncok különféle háttérből jönnek, viszont egy dologban közösek, az pedig a fizikai formájuk. Mindenki erős, izmos, jó kondiban van, és mindenféle akadályt legyőz. 

2. Jó lövész

Egy jó ügynöknek tudnia kell bánnia a fegyverrel, és jól kell tudni használni. 

3. Keményen kell tanulni

Mert hogy iskolába is járnak ám! Tantermi munka és tanulás itt is van. Nemcsak úgy lesz valakiből ügynök! :) Megtanítják, hogyan ismerj fel hazugságot, pénzügyi csalást hogyan vegyél észre, terrorizmus elleni küzdelemre, szélhámoskodásra. Csupa alap tantárgy. :)

 4. Szociális készségek elsajátítása

 A filmben olyannak tűnik az egész, mintha egy nyári tábor lenne. De nem az. Sok időt töltenek együtt, hogy megismerjék egymást, a másik kultúráját, gondolkodását. Barátokat szerezzenek és rájöjjenek, hogy ki lehet az ellenség. 

5. Őszinteség

 

 Sok magas rangú ügynökkel kell találkozni, amikor haladsz a "ranglétrán". Fontos tehát, hogy pozitív kapcsolatokat ápoljunk, és ne építsünk hidakat a feletteseinkkel, arra az esetre, ha a később hazaárulással vádolnak meg. :)

Nekem egyébként a kedvencem benne a Russel Tovey volt, aki nemcsak a szerepe szerint játszott meleg karaktert, hanem valójában az. Ja, és nem azért volt a kedvencem, hanem mert szerintem az egyik legjobb alakítás az övé volt a sorozatban. A kedvenc mondatom tőle ez volt:

"Csupa fül vagyok. És ezt szó szerint is értem." :)

A problémám az ezekkel, hogy mindig mindenki annyira jól néz ki, olyan fésült, kisminkelt, még napok múlva is, amikor alig alszanak, vagy bármi éri őket... Túl szép. Bezzeg én, amikor reggel felkelek és a tükörbe nézek! Na, az nem ilyen filmes jelenet, az biztos!

 Na????

Szeretnétek ezután is ügynökök lenni, vagy maradjunk csak meg a filmeknél és sorozatoknál? Én biztos, hogy az utóbbi mellett döntök, mert van ami biztosan nem menne. 

Jó szórakozást!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése