2021. december 26., vasárnap

A nap kérdése # 12.

 

A külföldi konyhák közül melyik a kedvenced?  

Ez így karácsonyhoz közeledve igazán jó kérdés, nem igaz? 
Mert enni szeretek. Főzni nem mindig, és nem annyira. 
 
Nos, nem igazán szeretem a külföldi konyhát. Néha-néha Férj kedvéért az olasz konyhából főzünk ezt-azt, de hozzám a magyaros konyha áll közel. Ami azért furcsa, mert az leginkább húsos ételeket jelent, de az én konyhámban ilyen ételek készülnek, csak hús nélkül. :)
Sokan megkérdezik: Ti meg mit tudtok enni?
Nos, kérem szépen, mindent IS, amit a magyar konyha, csak kihagyjuk belőle a húst. Mást teszek bele, de nem helyettesítem. Én legalábbis nem mondom ezt. :) 
 Ezeket fel is teszem a blogra, noha nem vagyok olyan aktív, mint Ti néhányan, akiknek szívesen megyek az oldalára ötletért. 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése