2022. augusztus 1., hétfő

Sorozat - APB. A Milliárdos körzet

 Most, hogy itthon vagyok, volt egy kis időm. Ilyenkor takarítok, pakolok, mosok és vasalok. Szeretem ezt csinálni. Minden ellenére.

Ezalatt a pár nap alatt a táborra készültem, ami a jövő héten kezdődik. Festegettem, és közben - szokás szerint - filmet néztem. :) Találtam egy 1 évados sorozatot. Nem mondom, hogy nagy szám. Megnéztem, és végig a Vasember jutott az eszembe. Bár a Vasember sokkal jobb.

Adva van egy techmilliárdos, akinek megölik a barátját, és mivel a rendőrség nem jut semmire, megveszi a rendőrőrsöt, és beviszi a kütyüit meg a hiperszuper hightech cuccait. Én, személy szerint azokat a krimiket, nyomozós sorozatokat szeretem, amiben kicsit jobb az akció, a nyomozás is izgalmas. Ebben nem volt az. Mindig tudtam, hogy mi lesz a vége, semmivel sem leptek meg. Kiszámítható volt. 

Ráadásul nem szeretem a túl technikás dolgokat sem, mert nem igazán értem őket. Itt meg vicces volt, hogy minden alkalommal 3-4 óra alatt elkészült valami hiper-szuper modern izé, amivel megmentették az embereket vagy a helyzetet. Megnéztem, de ennyi.

A szereplők sem voltak túl lelkesítőek számomra. Csak olyan szinten voltak. Nem izgultam, nem szurkoltam. Ráadásul egy Irakból visszatérő, mindig rinyáló katonát hallgatni, és egy bölcs leszbikus csajt... nos, ez sem dobta meg a lelkesedésemet. Valahogy nem működött az egész. De megnéztem, mert általában, ha elkezdek egy sorozatot, akkor szeretem végignézni. Hátha van benne valami fordulat a végére. De itt sajnos nem volt. 

Mindenesetre a festés alatt jó volt, mert tudtam mindkettőre koncentrálni, nem veszítettem el a fonalat. Ez a sorozat egyszer nézhető, de úgy, hogy közben csinálsz valamit mellette.

Akkor inkább már a Vasember!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése