2022. szeptember 20., kedd

Sorozat - A hidegsebész

Ma befejeztem egy újabb sorozatot.Mindig is szerettem a halottkémes filmeket, bár ennek is vannak határozott korlátai a részemről. Számomra ebben a kategóriában a Mindörökké és a Harrow a csúcs, mindkettőnek az általam oly nagyon kedvelt és nagyra tartott IOAN GRUFFUD a főszereplője. Mondjuk a Harrowról még nem írtam, de ugye előbb-utóbb... 

Így mindig izgatott vagyok, ha újabb ilyen sorozatba kezdek bele. Nos, ezt megnéztem, de ... És kb. ennyi.

Itt az 1-2. évad csapata látható:


A történetek lehet, hogy jók voltak, de nem tudtam elvonatkoztatni a női főszereplőtől, aki rettenetesen idegesített. Sose bírtam az olyan típusú karrierista nőket, akik mindenkin átgázolnak, noha elvileg a legjobbak a szakmájukban, és mindig nekik van igazuk... és emiatt persze ezt mindenki el is nézi nekik. Hogy bunkók! Tudom, most divat öntudatosnak lenni, és a női ambíciózusság is előtérbe kerül, de én nem bírom! Ezt a nőt meg főleg! Annyira művi volt nekem. Mindenkit lenézett, mindenkinek beszólt és mindenkin átgázolt. Milyen női kép alakul ki emiatt? Hogy aki okos, annak mindent szabad, az átgyalogolhat másokon, az érzelmeken? Ugyan már!

Megan Hunt ilyen. 

Valahogy a mellékszereplők jobban bejöttek, még akkor is, ha láttam már jobb szereposztást. Persze, azt kell mondjam, hogy az ügyeletes szépfiúk amúgy is tetszenek nekem (már pasiként mondom), de valahogy még sem éreztem azt az izgatottságot, mint amit pl. a Harrownál. 

Szóval Mark Walley (Boston Legal, Tökéletes célpont) és Nicolas Bishop (Kettős ügynök) két jó pasi. De így ebben sem voltak túl nagy számok. Amellett, hogy helyesek.




Ők a 3. évad szereplői

Egyszer megnézhető sorozat számomra, de nem hiszem, hogy még egyszer meg fogom nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése