2023. február 13., hétfő

#55 Amikor az osztályoddal rajzolsz, és együtt várjátok a tavaszt!

 Nagyon szeretem az osztályomat. Annyira kreatív csapat. Mert képzeljétek csak, hogy nemcsak a kötelező rajz órán akarnak rajzolni, alkotni, hanem a délutáni napközis időből is kértek egy napot, amikor alkotunk valamit. Ezt tegnap rajzoltuk együtt. Vagyis ezt én rajzoltam, mert mindenki azt rajzolt, amit szeretett volna, csak annyi volt a kérésem, hogy madárházak és madarak legyenek benne. Meg virágok. :)

Tudom én, hogy például madarakban nem vagyok túl jó, de a hangulata úgy tetszett nekem, és gondoltam, ilyesmit készítettünk. 

Van egy kislány az osztályban, aki nem túl erős tanuló, hátrányos helyzetű is egy kicsit, meg a származása miatt is háttérbe kerül. De amióta együtt rajzolunk, annyira kinyílt. Szerintem az egyik legtehetségesebb gyerek az osztályban! Hihetetlen jól rajzol, fest. Nagyon ügyes! És én nagyon büszke vagyok rá!

Nagyon élvezem, hogy együtt rajzolhatunk, alkothatunk, festhetünk! 

Fantasztikus csapat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése