2013. szeptember 3., kedd

Álom valóságosan

"Vannak az életben olyan álmok, amelyek ébredés után is a beteljesültség érzésével töltenek el minket: ezek miatt érdemes élni." (Sparks, Nicolas)

forrás: google.hu 


REGGELI ÉBREDÉSKOR - Nimród mondta:
- Apa, képzeld, nagyon jót álmodtam. Álmomban egy hatalmas játszótéren voltunk. Nagyon jó volt!

Gyermekem álomként élte meg a valóságot! Annyira jól érezte magát :)

Hétvégén a nagy Őm cége szervezésében Bányász- és Villamosnap volt a kecskédi repülőtéren. Jó kis móka és rendezés volt. Mindenféle jó dolgot szerveztek a gyerekeknek és persze a felnőtteknek. Mondjuk én személy szerint az ALMA EGYÜTTESNEK örültem a legjobban, így felnőtt fejjel is ők a kedvenceim. :)
Nos, a bányász egy külön kultúrkör.Mindenesetre a családból én élveztem a legjobban. Gyermekeim automatikusan - mindig Alma-koncertre vagy koncertkor - borulnak ki. Nimródnak rendszeresen akkor durran el egy lufija, amitől eléggé kiborul. Úgyhogy elhatároztam, hogy legközelebb egyedül megyek Alma koncertre :)

De minden volt ott, ami szem-szájnak és főleg gyermeknek ingere. Ugrálóvár, arcfestés, kézművesség és még folytathatnám. Néhány hangulati kép:
Arcfestés - Zsófia nyúlként
Lökd meg a bikát!
Hatalmas trambulinozás
Virágot kaptam nagy Őmtől
Játszóház
Bepörögve
Pár percre megpihentek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése