2013. szeptember 22., vasárnap

Judit barátnőmet ajánlom

Judit barátnőmmel nagyon-nagyon régóta ismerjük egymást. Évtizedes barátság a miénk. És különleges. Ő is egy anyuka 3 gyerekkel, és azt a különleges dolgot végzi, amit mindig is szent irigységgel :) figyeltem az életében. Finom süteményeket süt és ételeket főz azoknak, akik fogyni szeretnének, akik cukorbetegek, és akik életmódot szeretnének változtatni. Itt ez most a reklám helye, érdemes benézni hozzá. Azért, mert hiteles. És mert tudom, hogy amiről beszél, amit képvisel, az igaz!
Mindig is ez volt a közös a mi életünkben. Család, gyerekek, boldog otthon.
Az egyetlen különbség köztünk, hogy Ő élvezetből főz, én meg csak :)
Ezen a képen még Nimród volt kis törpe...
KÖNYVEI, AMIT SZERETETTEL AJÁNLOK:
(ezek még azon időszakából valóak, amelyekben evett húst)
Nekem ez a kedvencem, a sütemények, :), de a többit is szeretettel ajánlom, mert néhány ételt én is kipróbáltam belőle. Tényleg nagyon-nagyon jó!

Írt egy lélekkönyvet is. Amikor megismertem Juditot, még közös református hitünk tartott össze, és az, hogy mennyire hasonlóan látjuk az életet, mennyire szeretjük Istent, és hogy neki szánjuk az életünket. Aztán máshogy alakult az életünk. Az övé is, és az enyém is. Mindketten megtartottuk Istent, csak máshogy. Én adventista lettem, ő pedig elindult az ezotéria útján.
De attól mi még barátnők vagyunk. Attól, hogy ebben nem értünk egyet, még sok minden másban igen. És szeretem, mert a barátnőm, és nem tudnék valakinek hátat fordítani azért, mert máshogy gondolkodik.
Viszont ebben a könyvében kimondottan vega receptek vannak, amelyeket majd kipróbálok. Nem bibliai szempontból döntött így, ahogy én is pl., hanem mert úgy döntött, hogy nem akarja megenni a barátait. 
Mindenesetre én nagyon szeretem őt, és nagyon tisztelem azt, amit tesz, tett, és ahogy amit képvisel és ahogy megélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése