2013. szeptember 7., szombat

Apró örömök #1.

Sokszor olvastam blogokon "hálás hétfős" bejegyzéseket. Amikor leírták, leírtátok, hogy azon a héten miért hálás valaki. Arra gondoltam akkor is, hogy ez milyen jó ötlet, de ehhez annyi mindent fejben kell tartani. Néha az ember arra sem emlékszik, tegnap mi volt, nemhogy egész héten. 
Aztán rátaláltam egy régi kollégám Facebookos oldalára, ahol minden nap leírta, hogy milyen 3 különleges élményben volt aznap része. És úgy gondoltam, hogy ez is olyan, mint a NEVETÉS. Gyakran elfelejtkezünk róla. A nevetésről is, meg a sok jó dologról, ami ér minket a héten. Én is átgondoltam és átgondolom.
És mivel az én hitem és meggyőződésem szerint a szombat a 7. nap, úgy gondoltam, hogy ekkor foglalom össze a hét élményeit, eseményeit, háláit, érzéseit:

Kata végigalussza az éjszakát, így nem kell felkelnem egyszer sem. ❤ Kata a saját ágyában alszik, a testvéreivel együtt, ami miatt NAGYON hálás vagyok. ❤ Nimród a héten megette első gyümölcsét, és azóta is eszi :) ❤  Nimród elpakolta maga után a játékait. ❤ Zsófiával beiratkoztunk a következő évre balettra. ❤ Zsófi az én HATALMAS segítségem Kata mellett. ❤ Nagy Őm a héten délelőttös volt, így a gyerekekkel együtt tudtuk várni a hazaérkezését. végre megsütöttem a buktát, amit kb. 1 hónapja terveztem. volt hűvös, és esett az eső ❤ végig tudtam nézni egy filmet, ami ritkaság Megnézni néhány részt a Miami C.S.I.-ből  ❤ Ziva cicánk amikor egeret fog, hazahozza megmutatni :) ❤ cicasimogatás sokáig  ❤ bundás kenyér és egy vagy több pohár tea sok pizzát készíteni Férjnek és Sógornak paradicsomot berakni ❤ egyik nap kicsit tovább aludhattam, mert a gyerekek is tovább aludtak ❤ délutáni alváskor Nimróddal összebújni átgondolni az elmúlt időszakot ❤ Férjtől lufivirágot kapni ❤ Alma koncert ugrálóvárak a gyerekeknek ❤ játszóterezni barátokkal és szülőkkel vanília fagyit enni ❤ piacra menni a gyerekekkel ❤ Férjjel este kint a padon üldögélniEgy volt tanár kollégám gyermekének eltűnését és megtalálását megélni ❤ Tanulságos bizonyságtételeket hallani. Arany ABC-t megkapni Lillától. Lektorálni egy új tanulmányt (Apostolok története) ❤ Dániel könyvének igéit felfedezni. A gyerekekkel a Jó pásztor történetet felfedezni. színezni
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése