2013. szeptember 9., hétfő

Unom a... unom a... unom a....

Elhatároztam, hogy nem fogok belemenni ebbe a témába, mert kicsit politikai és én nem szeretem a politikát. Persze abba a részébe most sem szeretnék belemenni. Van véleményem, és ha úgy alakul szóvá teszem.
Azonban meggyőződésem, hogy KERESZTÉNYKÉNT nincs helye olyan elkötelezett politizálásnak, ahogy azt sokan teszik. Az is meggyőződésem, hogy a magát KERESZTÉNYNEK valló ember nem teheti meg azt, ami most a társadalmunkban folyik és zajlik.


Igen, az ISTVÁN A KIRÁLYRÓL beszélek, és arról, ami Alföldi Róbert körül megy.
Mindenképpen szeretném leszögezni, hogy én nagyon vártam ennek a darabnak a bemutatóját. Nagyon szeretem. Vikidál Gyula hangjáért pedig ma is odavagyok. Nincs még egy olyan hang, aki úgy tudná énekelni Koppányt, ahogy Ő tette. A mai napig Ő a kedvenc énekesem. Szerintem nincs nála jobb hang Magyarországon.

Stohl Koppánya más volt. Másmilyen, és szerintem nem is akart olyan lenni, mint az eredeti. Nem mintha sikerült volna :)

Szeretném azt is leszögezni, hogy nem vagyok se jobboldali, se baloldali, se szélsőséges konzervatív, se liberális. Egy párti vagyok, MENNYEI PÁRTI. Mert ebben az egy pártban hiszek! És ehhez az egy párthoz szeretnék tartozni!

Mégis iszonyúan zavar, ami megy ezzel a darabbal kapcsolatban. És amit Alföldivel rendeznek...
Ráadásul azért is zavar, mert a magukat KERESZTÉNYNEK valló MAGYAROK viselkednek így. Azok az emberek, akik ELVILEG Krisztusban hisznek. Közben pedig gyűlölködnek, utálkoznak, szitkozódnak, ellenségeskednek. Én KERESZTÉNYKÉNT próbálok élni. De engem Krisztus nem erre tanított. Hanem arra, hogy SZERESSEM AZ ELLENSÉGEIMET, hogy MEGBOCSÁSSAK másoknak, hogy IMÁDKOZZAK azokért, akik a testvéreim vagy nem azok.
Jézus soha senkit nem vetett meg, nem bántott. Nem számított, hogy milyen vallású, milyen beosztású, milyen anyagi helyzete van. Még a parázna asszonynak is megbocsátott. Nem hétszer, hanem 70 x 7x. Ami azt jelenti, hogy nem a miénk az ítélkezés joga! Egyedül Krisztusé az. Én mindenesetre NAGYON SZERETEM Alföldi Róbertet és amit és ahogyan képvisel. A többi pedig MAGÁNÜGY!
ÉS NEKEM TETSZETT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése