2013. szeptember 11., szerda

Hálás szombat 2.

Tegnap nem voltunk itthon. Hirtelen felindulásból elmentünk anyukámékhoz, hogy még az ovi beszoktatási időben ott legyenek náluk. Mert utána már  nem fogunk tudni annyit és úgy menni, ahogy szeretnénk. Hol máshol is kaphattam volna ihletet, mint a fürdőkádban? Számomra az az a hely, ahol mindig mindent nyugisan át tudok gondolni, ahol senki nem zavar, ahol az úgymond NAGY ÖTLETEK születnek. Így szombat délután elrobogtunk anyukámékhoz, leraktuk a gyerekeket, teleraktuk az autót mindenféle jó dologgal, és hazajöttünk.

A héten sok mindent megtapasztalhattam. Például azt, amit eddig is tudtam, hogy nem lehet minden fekete és fehér az ember lányának (és fiának) az életében. Még akkor sem, ha az illető szereti ezt a két színt. Én nem vagyok a végletek embere, de van, amikor magával ragadnak ezek az érzések. És valljuk be őszintén, hogy ez olykor-olykor nagyon jó :)

Szóval, nem lehet minden fekete és fehér az ember életében. Talán ez a legnagyobb tanulság, ha visszagondolok a hetemre. És ahhoz, hogy értékelni tudjuk a jót, meg kell látnunk az életünkben rejlő szépségeket. Messziről, távolabbról szemlélni a saját helyzetünket, feladatunkat, és észrevenni, hogy lehetne kevésbé jó vagy rossz is. Bár, ha az ember jó passzban van, nem akar negatív dolgokkal foglalkozni. De attól azok még léteznek. Ha tudatosak vagyunk, akkor a boldogság is hosszú távon kiaknázható!






Ezen a héten igazán jól éreztem magam a bőrömben, és ehhez hozzájárult jó pár dolog:

- Zsófiával fényképeket nézegettünk
- Zsófi ovis vizsgája (diszlexia témakörben) jól sikerült (30-ből 22 pont!)
- Nimródtól puszihegyeket kaptam az oviban, ahol nagyon jól érzi magát
- Szülői értekezleten voltam
- Nagy Őm éjszakás volt a héten, így egész délutánokat együtt voltunk
- Sikeresnek érzem a gyermekeimmel töltött időt, még akkor is, ha egyesek szerint a családban semmit nem csinálok jól!
- A héten többször volt időm magamra 30 percben (Értsd: forró fürdő - ahol a legjobb ötletek születnek)
- Kitakarítottam a konyhát
- Eljött az ősz, az én kedvenc évszakom 
- Piacozni voltunk Férjjel és Nimróddal (ő sajnos lebetegedett)
- Enni a saját szőlőnkből
- Kaptam Férjtől egy dzsekit, ami jó meleg és amiben esőben lehet közlekedni és nem ázik át. Nagyon köszi, és nagyon tetszik :)
- Katát puszilgatni
- Zsófiának elmenni a balettos-szülőijére, ami elég bonyolult és zajos volt, de csak beindul...
- Zsófia és Nimród segítenek nekem porszívózni és összeszedni a ruhákat.
- Anyukámékhoz elmenni ad hoc módon
- Hazafelé aludni az autóban (amit nem szoktam)

És a meglepetés:
- ÉRKEZIK HOZZÁNK EGY KUTYUS valamikor kedd magasságában
A gyerkőcök még nem tudják, meglepi lesz.
Nekik is és nekünk is.
Szegény Ziva cica...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése