2016. június 29., szerda

Vakáció

Tudom, rajzilag és hittanilag, meg bibliailag - mármint gyermek szempontból úgy tűnhet, mintha szabadságon lennék, és talán egy kicsit igaz is. Új volt nekem a tanév, és minden ami vele jár, kicsit elfáradtam, regenerálódnom kellett, átgondolni, hogy mit hogyan tovább, végig kellett gondolni a nyarat, megszervezni a nyaralásokat, a táborozásokat, hogy mikor hol lesznek a gyerekek, mikor hova megyünk...
Persze, írtam lelki és bibliai dolgokról, de ezek most jobban kikapcsolnak. Mert úgy tűnik, mintha komoly felnőtt lennék, akinek gondolatai is vannak :)

Lesz 2 tábor, ahová elmegyünk a gyerekeinkkel. Tudjátok, Bózsva, az én, a mi szívünk csücske! Az egyik hét a szokásos Családos tábor lesz, ahol megint remek előadások és beszélgetések lesznek a házasságról, a közös küzdelmekről, jó dolgokról... Ez az 1 hét nagyon jót tesz az amúgy is JÓ házasságunknak.
Az pedig, hogy nem kell főzni, külön feldobja a napjaimat. Még akkor is, ha szeretek és szívesen főzök :)
Utána csak mi maradunk a gyerekekkel, szintén Bózsván, Fürkész táborban. Még nem voltunk, de Zsófia elérte azt a kort, amikor már ez bejön neki, és én maradok segítőnek. Ahogy viccesen mondtam az egyik szervezőnek, ha szükségük van a kissé diktátori hajlamomra, akkor szívesen besegítek :)
Lesz balatoni nyaralás, ami tavaly azért volt nagyon rossz, mert 
1) iszonyú meleg volt,
2) egész nap a vízben kellett lenni, és én és a bőröm nem szeretjük,
3) emiatt úgy leégtem, hogy napokig ápolni kellett...
4) nem tudtunk sehova sem elmenni kirándulni, mert nem lehetett kimozdulni,
5) a sok törpejárástól, amit a Balatonban töltöttem Katával oda lett a térdem...
...
Ugye-ugye?

De amit a legjobban várok, az a gyülekezetünkben megtartandó Gyermektábor, aminek szervezését én vettem a kezembe. Kicsit izgulok, mert már évek óta nem szerveztem tábort, izgatott vagyok. JÉZUS CSODÁI lesz a téma, és még szervezés alatt :)

No, mindenesetre nem fogunk unatkozni...
Ahogy gondolom, ti sem!
Ebben a szellemben, lelkületben próbáljuk hát megélni a nyarunkat.
A rajt a Híd-Tan Facebookos oldalról származik.
A rajzot egy katolikus hitoktató készítette. És minden szavával egyet értek.
Csak mi nem Szentmisét mondunk, hanem Istentiszteletet, de a cél ugyanaz. :)
És a cél, a közös cél szentesíti az eszközt. Az a cél, hogy minél több gyerekhez eljusson a Biblia igazsága, Isten szeretete, Megbocsátó kegyelme, és megértse, hogy nem csak megszokásból kell megtennünk bizonyos dolgokat, hanem mert az nekünk jó. A mi életünket teszi gazdagabbá és áldásosabbá...

Kellemes vakációt, és jó pihenést kívánok ezekkel a gondolatokkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése